12 Ocak 2008 Cumartesi

İlyas ki

İlyas ki katkısıdır
Vichy Laboratuarlarının bu zalım dünyaya
Nemini versin diye kuru Harput toprağına
Kökünden koparılıp alınmıştır.

O günden beri aloe ve ra
O günden beri imam ve hatip
O günden beri tutmaz ayaklarından altı

Çırak başladı bir sıfır mağlup
Elaziz'in Uzun Çarşısı'nda
Söküğünü kendi diken terzi babasının yanında

Puroya daha yakın sigaradan
Günahları hepimizden küçük
Fönlü saçlara minnet etmedi en ahir zamanında
Bir kere bile düşünmedi
Neden geldim İstanbul'a?

Şimdi sektörel bazda bir bazalt şirketi sahibi

Geçti babasını

Geçti mi babasını?

En cesur şutlarda imzası var halı saha maçlarında
Kronometreler doksanı gösterse
Alsak rahat bir nefes
Pres İlyas! Pres!
Bu üç dakika geçmek bilmes

bir sıfır geriden gelip
bir sıfır öne geçmek

İlyas bilir
Sen bilirsin
Roberto Carlos bilmez

9 yorum:

an(ı)lık dedi ki...

kimse bilmez ben kimim?ben neyim?nerdeyim...

Gökhan dedi ki...

bilmemiz gerekir mi?

Gökhan dedi ki...

ben vereyim cevabını gerekir. ama anlatırsanız biliriz, anlatmazsanız ölü ozanlar cemiyetinin murahhas üyesi olarak kalırsınız di mi?

an(ı)lık dedi ki...

anlatmak için bilmek gerekir.bilmek için tanımak tabnımak için de yaşamak...

gregor samsa dedi ki...

yere bir şey düşürmediğim sürece çok nadir eğilirim. bu postun önünde eğiliyorum.

Gökhan dedi ki...

an(ı)lık bu cevaptan çok bir şey anlamadığımı itiraf ediyorum ve sadece bir soruyla karşılık verebiliyorum. Nasıl yani?

gregor samsa'ya teşekkürlerimi bildiriyorum. çoook uzun zamandan beri yazdığım ilk şiirdi bu, açıkçası korka korka şeyettim, beni hiç tanımayan bir insan tarafından beğenilmesi o bakımdan çok mutluluk verici oldu. Merci boku merci mek

josephine dedi ki...

geldim Gökhan!kabusun olucam senin hehehe,şaka bee bak illa benim için küfürlü şeyler yazacaksan yazma ben yinede yorum yazarım merak etme ;)

Gökhan dedi ki...

Aaa olmaz, buraya kadar gelmişsin küfürsüz bir yazıyla göndermem :) Karpuz da kesicem ayrıca :)

an(ı)lık dedi ki...

öyle işte:)