12 Eylül 2008 Cuma

Martı Jonathan Bach ve Heykel


Martı Jonathan Bach: Kafana sıçıyim senin kafanaaa! Aldırmadın bana şu arsayı! Neymiş Marmara Ereğlisi'nde yazlıkmış! Yazın çocuklarla gidermişiz! Ulan almadığımız arsaya gökdelen kurdular gökdelen! Marmara Ereğlisi'ni alırdım ben sana o parayla kafasız karı!

Heykel: Jonathan iner misin lütfen kafamdan!

Martı Jonathan Bach: İnmiycem! Önce sıçacam ondan sonra inecem!

Heykel: İğrençsin tamam mı! İğ-renç-sin!

Martı Jonathan Bach: Şimdi iğrenç olduk di mi! Altımda inlerken öyle demiyodun ama n'aber!

1 yorum:

the procrastinator dedi ki...

ya sen ta ne zaman bi yorum bırakmıssın farkında olmamışım yayınlamadıgımın. kontrol paneline ancak bakınca gördüm. kusura bakma sallamıyor gibi olmuş. geç de olsa yayınladım. mecburen burdan haber vereyim dedim.

bi de martı jonathan bach alem martıymış; tam bir serseri