12 Aralık 2009 Cumartesi

Aaaa Oyun! Bayılırım!

Az önce Vladimir'in Derdi'nde gördüm oyunu.




Oyunun ismi "En Yakınımdaki Kitap"tı ve kuralları şöyleydi;



•Kendinize en yakın kitabı alın.

•Sayfa 56’yı açın. 5. cümleyi bulun.

•Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlayın.

•En sevdiğiniz, en moda veya en entellektüel kitabı seçmeyin, en yakınınızdakini alın.

Yerimden kalkmadan ve uzanmadan alabildiğim kitap Jules Verne'in "Edom Frrit-Flakk Humbug" kitabı (bu ne lan? bende böyle bi kitap mı varmış). 56. sayfanın ilk dört cümlesi paragraf uzunluğunda, işe bakın ki 5. cümle sadece şu:
 
"Hayır, yanılmamıştım"
 
Buyrun cenaze namasına. Namas, evet namas!

4 yorum:

sarya dedi ki...

güzelmiş :)) yerimden kalkmadan pc'nin hemen yanıbaşındaki münir göle'nin uzak bir gölge kitabını hemen açtım bakıyorum.

'' Yenilmişti, yabancıydı, duyduğu öfke bağırsaklarını sıkıştırıyordu.''

aksamdan kalma corba dedi ki...


http://bencebunlarikacirmissiniz.blogspot.com/2009/12/ne-oyun-mu-dedin-ben-de-varim.html


eheh :) oyun duyunca dayanamadim :)

Müge dedi ki...

Borsa ve ben de oyuna katılmak istiyoruz. Bize en yakın kitap In Cold Blood çıktı. Tüm sevenler için geliyor:

"As they left the property and ran along the lane, they waved at an incoming car, and a girl waved back."

Gökhan dedi ki...

çok eylenceli bir oyun deyil ama fal açma duygusu veriyor insana o yüzden eylenceli de denebilir aslında