15 Aralık 2009 Salı

Veee Bu daaaaa Atasay'daaaan


Ofisimdeki bilgisayarın masaüstünde bu foto duruyor. Sadece çıbıllığı yüzünden değil ışık ve kompozisyonu yüzünden de seviyorum bu fotoyu. Ama en çok çıbıllığı yüzünden seviyorum evet. Ataşokla oturuyoruz masa başında. Lindsay Lohan'ın fotolarına bakarkene Ataşok dedi ki "Ben bu kızı sevmiyorum ya. Eva Green'e hastayım ben asıl." Ben son dönem karılarını isimlerinden değil meme ebatlarından takip ettiğim veçhile "Eva Green kim ulan?" dedim. O da "Bond kızı var ya amirim" dedi. Ben de "Ataşokçuğum son bond kızının fotosu benim masaüstümde zaten" dedim. Ataşok yaklaşık iki aydır bu fotoyu görüyor bi şekilde. Ama kendinden çok emin bit tavırla "Yok canııım. O kız  değil dedi." Ben de google'dan Eva Green'i arattım doğal olaraktan. Karşımıza bu fotodaki abla çıkmasın mı? O sırada Ataşok'tan bir inci düştü yere "ting!" etti...

3 yorum:

Borsalino dedi ki...

Yok canıııım dedi mi? Hah süper! Bir bu eksikti! Hemen bunu adsız alkoliklere yazdırman lazım. Yok canım'dan kurtulamayacak başka türlü!

sarya dedi ki...

resimdeki abla 'hadi gel sevişelim, bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla' der gibi bakıyor. görsellerde şöyle bir taradım ataşok haklı birbirine benzemeyen çok farklı fotoğrafları var. enteresan bir yüzü var güzel mi çirkin mi pek anlayamadım. vücudu çok güzel şimdi ne diyeyim varsın yüzü çirkin olsun, e o kadar kusur kadı kızında da olurmuş.

Gökhan dedi ki...

yok canımı ben uydurmuş olabilirim hatırlamıyorum :P

Yüzü gerçekten de çirkin deeee güzel de... karar veremiyor insan. Ama fücudu böyle bir kararsızlığa yer bırakmıyor helbette