13 Mart 2009 Cuma


8 yorum:

cebimdekimatara dedi ki...

bu saatte kahkaha attım bu kadar güzel olur ya:D. "sen domalansın büyük düşün" burada halkında alması gereken bir mesaj var ama bilmiyorum...

Puffy dedi ki...

ben büyük hissediyorum ama aç dersen açarım :)

Gökhan dedi ki...

ben ne diyeceğimi bilemiyorum sevgili domalanlılar

No More Virgilius dedi ki...

arkadaşın soyadı da çok sakat ya...

Gökhan dedi ki...

ne demek acaba?

Borsalino dedi ki...

Hiç tasvip etmiyorum bu davranışınızı ama Gökhan Bey! Hemen kaldırınız lütfen bu entry'inizi. Bu yorumlar benim emeğim, alın terim, otum bokum, böhü..

Puffy dedi ki...

Nitekim kendimi ispiyoncu gibi hissettim :p

Gökhan dedi ki...

ikimiz de anadolu ajansıyla çalışıyoruz da ondan oluyor bunlar. Yalnız kalp kalbe bu kadar mı karşı olur borsalino? bir ara yüzyüze tanışsak diyorum ne dersin?