21 Mart 2009 Cumartesi

Oh be başardım! :)

video

9 yorum:

Puffy dedi ki...

Hail to Polanski..!
That's because i don't know about Vyzotskiy..!

Müge dedi ki...

Ooo, White Nights; Helen Mirren ve Mikhail Baryshnikov. Biz kızlar kendisini aynı zamanda Alexandr Petrovsky olarak da biliriz. :)

Puffy'den sonra yorum yazmam biraz talihsiz olmuş tabii. :P

Puffy dedi ki...

Ama o Puffy,Mikhail Baryshnikov'u Roman Polanski sandığı için iyi ki de sonra yazmışsın :D

Gökhan dedi ki...

O zaman ben de minik bir açıklama geçeyim Puffycim, belki biliyorsundur ama olsun. Barışnikov'a Aleksander Petrovski demelerinin sebebi de Keri Bredşov'un tokmakçılarından birisi ve yegane tokatçısı olmasıdır. Kemikli kıçına değil yüzüne fakat. :)

Puffy dedi ki...

"Kadına şiddete son"yazısı yazdığım böyle bir günde,kadın tokatlayan bir adamı manşetlere taşımanız beni derinden yaraladı Üstadım :)

Müge dedi ki...

Alexander değil Gökhan'cım, Alexandr ya da "Call me Bob". Borsalino bunun hikayesini anlatsın sana. :)

Aşkım Kızım'ı da benim için seviniz lütfen, oyhş yine çok özledim kendisini. Rıspı.

Gökhan dedi ki...

Siz kadınların sorunu bu işte! elinizdekiyle yetinmiyorsunuz! hep daha fazlası, hep daha fazlası! Aleksandır Siksallandır da yazabilirdim oraya, bunu da düşünmek lazım di mi ama :)

gregor samsa dedi ki...

Aleksandır Siksallandır, senden çok bana yakışırdı Gökhan:)

Gökhan dedi ki...

gregor gece gece güldüm sayende :)