13 Mart 2009 Cuma

Nuri Bilge'ye

Neden mi yalnız ve güzel ülkem? Aha da işte bu yüzden! Recep Tayyib'in ifadesine dikkat. "Lan! N'oluyo! Van minit! Kafanı da al git ulan"

4 yorum:

cebimdekimatara dedi ki...

televizyonda izlemiştim ilk olarak gülmekten öldüm. nasıl çabalıyo ara aradan kafayı çıkarmak için hele hele tayyip nası delleniyo orda. sonra birde mhp'lilerin çök-kalkı var 3 perdeli komedi gibi gidiyo bu seçim mitingleri artık


http://videogaleri.gazetevatan.com/6555_Basbakani-kizdiran-surpriz.html

denizanasi dedi ki...

güzel senaryo konuları olur bu seçimler değil mi:)

cebimdekimatara dedi ki...

bu ortamda politik komedyenlerimizin olmaması büyük bir kayıp malzememenin hası ortada tayyibin her konuşması, kabineden bir bakanın herhangi bir açıklaması, herhangi bir milletvekilinin seçim bölgesindeki konuşmaları...nasıl malzeme var ortada ya yanlız hiciv yapacak g.t kalmadı kimsede

Gökhan dedi ki...

Bu ülkede yaşamak Küçük Emrah'ın deyimiyle "Çok acıııı"