22 Ağustos 2009 Cumartesi

yi-yorum içi-yorum giriyor-um

Cibali'deki Giritli Meyhanesi'ne gidecekseniz mutlaka çek defterinizi de yanınızda götürünüz. Üç kişi, meze, iki ufak, üç balık (fener balığı kavurma -adına kanmayınız ben kandım, içinde domates, biber ve mantar olan kuşbaşı kesilmiş balık parçaları-, dil şiş ve asma yaprağında sardalya -bu da yaprağın içine konmuş sardalyanın ızgara edilmesinden ibaret-) için 280 lira ödedik. "Oh" dedik, "ne güzel oldu böyle açık havada serin serin" dedik. Bankanızla görüşünüz, kredinizi alınız öyle gidiniz. Paraya pek de tamah etmeyen bir adam olarak, "Ulan öyle bir yemek yedim ki lezzetiyle beni mestetti, feda olsun 280 lira!" diyebilsem umurumda bile olmazdı ama maalesef o da yok. O zaman bizi kim çarptı, niye çarptı diyor insan.

3 yorum:

Puffy dedi ki...

Müge'den rol çalmış gibi olmayayım ama "paraya pek de tamah etmeyen bir adam olarak" olacaktı :)

Gökhan dedi ki...

hahahahaha! çok güzel ya! matah etmeyen yazmışım :) Gelecek nesillere şey olsun diye düzeltmemeye karar verdim. Ama o "şey"in ne olduğunu hatırlayamadım o ayrı :)

atakoc dedi ki...

http://www.yesek.com/?p=1790
Burasıdır di-yorum, bir türlü laf anlatamı-yorum.