3 Ekim 2009 Cumartesi

Metamorfoz



Leon'u seyrettiğimizde hepimizin içindeki Humbert uyanmamış mıydı? Hepimiz Lolita'nın ete kemiğe bürünmüş halini görmedik mi onda? Ben şahsen kendim olaraktan "Oy anam anam! Bu büyüyünce nasıl bir şey olacak allam! Takip!" diye düşünmüş idim. Sonra yıllar geçti. Leon'un o meleksi güzelliği yerini bu aşağıdakine bıraktı. Hayal kırıklığı kelimesinin ete kemiğe bürünmüş hali. Tamam güzel kız hala, ama yukardaki ne aşağıdaki ne be abi!


Bir de bu örneğe bakalım. Aşağıdaki paçoz kız da Scarlett Johansson'a dönüşüyor sonrasında.
Yani buna! Adına gurban olduğum! Beni yaratan seni nasıl yarattı anlamıyorum ki! Hepimizi yaparken harcadığı mesaiden kırpıp sana fazla mesai harcamadıysa ben adam değilim. Burnu estetik diyecek bir takım Borsalinolar. Olsun be ya! O kadar hata kadı kızında da olur. Natalie Portman'ın güzel kuğu yavrusundan çirkin ördeğe dönüşümünü gördükten sonra...

Bi de utanmadan asılmış dudaklara gahpe! Çek ulan ağzını çikin! İnsanın bazen Woody Allen'ın yerinde olası geliyor anasını satayım. Bu sarışın bir de güzel ağlıyor. Sokakta ağlarken görsem ben bunu "Hangi o.ç ağlattı lan bu gızı diye Manhattan'ı ayağa kaldırırım yemin olsun. Şşş çikin ördek! Çek lan alt dudaa!

5 yorum:

Borsalino dedi ki...

Evet evet diyorum, burnu estetik, hatta bununla da yetinmiyorum dur bir de estetiksiz halini koyayıym ben yarın bloguma ahahah...ya da böhüüüü..

Gökhan dedi ki...

Filiz Akın'ın estetiksiz halini koy sen bloguna! Scarlet'i karıştırma uleayn!

kromatofor dedi ki...

Natalie Portman kalkık kulakları ve uzun burnuyla arada bir alieni andırsa bile kalbimizin en baş köşesinde yeri vardır. Bu lafları hak etmez...

Gökhan dedi ki...

:) Her Natalie'nin bir seveni bulunurmuş demek ki ne diyeyim.

NeFarkeder dedi ki...

Bu caput magnus denilen elemanın hafiften pedofili, ağır olarak da satriasis -aslında kısaca azgınlık diyebiliriz- sorunu olduğu aşikar.