1 Ekim 2009 Perşembe

Unutamadığım Laflar Serisi-1

Anıl'la maç seyrediyorduk, bundan beş sene kadar önce. Anıl o zamanlar Arsenal taraftarı (Artık Fenerli kendisi) Arsenal deplasmanda oynuyor, ManU'ya karşı. Neyse efenim, Arsenal'e üç ya da dört çaktı ManU. Anıl her golden sonra "Oy oy oyy!" diyerek dizlerini dövüyor. En sonunda maç bitti. "N'oldu Anıl? Fena çaktılar." dedim. Anıl yenilgiye bozuk "Bi şey olmaz abi!" dedi. "Biz gösteririz bunlara! Bunun bi de Highbury'si (Arsenal'in eski stadı) var!" dedi. Türkiye'deki futbolun kalitesizliğinden yakınarak bir İngiliz takımını tutan kaardişim yenilgiye tam bir Türk gibi tepki vermişti. O ne söylediğin idrak ederken ben yerde katıla katıla gülüyordum.

5 yorum:

cebimdekimatara dedi ki...

abi biran önce o translate olaylarını kaldır yoksa ecnebi seni herhalde özürlü caponcası yada korecesi biliyo sanacak yarım yamalak çeviri yapıyo onlar yerli malı yurdun malı ol canımız ciğerimiz ol anıl gibi olma:)

cebimdekimatara dedi ki...

bu arada yeni şekliniz şemalimiz hayırlı ola yanlız orda zamanın orhan babası şimdilerin borsa çakalını görür gibiyim küçük yatırımcının ve benim üç,beş kurşuna göz diken adama lanet olsun yaşından başından utansın yolda görsem odunla kovalarım hiç yakışmadı mezaramı götürüceksin bıyığına tükürim derim

Müge dedi ki...

Unutamadığın laflar serisinde Borsa'mın laflarını dört gözle bekliyorum. :D

Gökhan dedi ki...

Cebimdeki Matara, Orhan baba borsacılık mı oynuyor? Benim haberim yoktu valla
Mügecim zevcem söyledikçe ben buraya yapıştırıyorum sen merak etme :)

cebimdekimatara dedi ki...

orhan baba oynamakla kalmıyor keriz silkme denen olayı yapanlarla birlikte hareket ediyor yani borsayı manipüle edenlerele birlikte takılıyor:)