9 Mart 2010 Salı

Dubai'de bir akvaryum


Ben zıpkın balıkçılığı yapan bir insanım. Fırsat buldukça yaz demem kış demem dalarım suya. Dubai'de böyle bir akvaryuma götürdüler beni. Allah canımı alsın bir saat boyunca ayrılamadım önünden. Ciğercinin önündeki kedi gibi yalandım durdum, salyalarım aktı, gelen geçen turist beni akvaryum delisi sandı. Halbuki içimden "Laaaağn! Laaaaaaağn!" naraları atıyordum. Sonra bir de şu aşağıdaki eşoleşek 10 cm yanımda durup, taşak geçercesine bana bakmasın mı! Kırıyordum camı yemin ederim!

6 yorum:

Müge dedi ki...

Olm yoksa Atlantis the Palm'daki The Lost Chambers'a mı götürdüler seni? Hiii...

Gökhan dedi ki...

Haa evet. orası burası sanırım :) Ama içine girmedim, dışardan da görülebiliyor dediler, beleş seyrettim :)

Müge dedi ki...

Hay şanslı pizivenk!
Gökhan Bey, Gökhan Bey! İnsan The Lost Chambers'a gidip de "orası-burası SANIRIM" demezzzz! Otelin içinde Aquaventure diye bir yerleri daha var; Ziggurat yapmışlar, 61 metre uzunluğunda 27 metre yüksekliğinde Leap of Faith diye bir kaydırakları var. Ayrıca Zigguratın altındaki şeffaf tünellerde köpekbalıklarıyla kaydığın ve sonunda köpekbalıklarının sana kaydığı bir lagün var.
Şimdi The Lost Chambers ve Aquaventure Combo fiyatına da baktım; 105 TL.
Gökhan hatırlat, seni görünce bi paralıycam.

Gökhan dedi ki...

Ne biliyim kızım ben. Akvaryum var görmek ister misin dediler. Çocukluğumda fuardaki hayvanat bahçesinde vardı üç beş tane sıralanmış akvaryum öyle bi şey sandıydım. Bi dahakine kayarım o leap of faith'ten artık :P

polente dedi ki...

Efenim bir de Cancun Meksika da bir alışveriş merkezi içinde bir akvaryum var. Orada insan irisi köpek balıkları yaşamakta kendilerini camdan izleyebileceğiniz gibi parası mukabilinde yanlarına da sokulabiliyorsunuz. kafes gibi bir şeyin içine koyuyolar adamı sonra da bir asansörle akvaryumun içine iniliyor orada hayavanatı ister besleyin ister bakın ellemeden bittabi. Üstelik adamlar bu balıkçıkları bir sezon sonunda tekrar okyanusa geri bırakıyorlar, sezonluk köpekbalığı.

Gökhan dedi ki...

e güzelmiş :)